Reklamace a vrácení zboží
REKLAMACE
Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Je nám velice líto, že nastala některá z okolností, která vás nutí zboží vracet či reklamovat. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti.
Prvním krokem je vyplnit formulář . Poté vás kontaktujeme a domluvíme další postup. Díky naší automatické službě pro vrácebí zboží v 14 denní lhůtě a reklamace, budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce a jistě Vás příjemně překvapí, jak je u nászboží rychle a snadno vyměníte neboi vrátíte.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEBO REKLAMACE
Pokud chcete vrátit zboží nebo chcete zboží reklamovat, zadejte prosím číslo Vaší objednávky a Váš email, pod kterým jste zboží objednávali do shora uvedené kolonky a dál Vás systém již už jednoduše navedene na Vaše dřívější objednávky, kde jednoduše vyberete kterou objednávku nebo které položky z objednávky chcete vrátit nebo reklamovat..
Systém Vám také nabídne možnost si objednat a zaplatit přepravu zpět do našeho skladu a to přes PPL Parce point- Tuto službu si můžete objednat, pohodlně zaplatit kartou, vytisknout lístek a následně předat v PPL Parcel pointu.
Případně můžete zásilku zaslat I jiným způsobem a to na naší adresu skladu.
adresa pro vrácení zboží:
Pro Háčkování s.r.o.
T. G. Masaryka 1148
27713 Kostelec nad Labem
ČR
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!
Reklamace
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).
Poškození zásilky při dopravě
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@prohackovani.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží.
Reklamační řád
-
Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
-
Pokud není uvedeno jinak, záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
-
Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
-
V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
-
Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
-
Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
-
Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
-
Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Pro Háčkování s.r.o. provozující e-shop www.prohackovani.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.
-
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
-
Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem (možnost vytisknout z reklamačního systému, kde registrujete reklamace nebo vrácení zboží) a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na adresu: Pro Háčkování s. r. o., T. G. Masaryka 1148, 277 13 Kostelec nad Labem, ČR.
24.8.2020