Otevírací doba prodejny ProHáčkování v Kostelci nad Labem: Po - Čt 9:00 - 12:00 / 12:30 - 17:00; Pá 8:30 - 12:00 / 12:30 - 16:00; So - Ne zavřeno

Reklamace a vrácení zboží

 

 

REKLAMACE

Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Je nám velice líto, že nastala některá z okolností, která vás nutí zboží vracet či reklamovat. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti.

Prvním krokem je vyplnit formulář . Poté vás kontaktujeme a domluvíme další postup. Díky naší automatické službě pro vrácebí zboží v 14 denní lhůtě a reklamace, budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce a jistě Vás příjemně překvapí, jak je u nászboží rychle a snadno vyměníte neboi vrátíte.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEBO REKLAMACE

Pokud chcete vrátit zboží nebo chcete zboží reklamovat, zadejte prosím číslo Vaší objednávky a Váš email, pod kterým jste zboží objednávali do shora uvedené kolonky a dál Vás systém již už jednoduše navedene na Vaše dřívější objednávky, kde jednoduše vyberete kterou objednávku nebo které položky z objednávky chcete vrátit nebo reklamovat..

Systém Vám také nabídne možnost si objednat a zaplatit přepravu zpět do našeho skladu a to přes PPL Parce point- Tuto službu si můžete objednat, pohodlně zaplatit kartou, vytisknout lístek a následně předat v PPL Parcel pointu.

Případně můžete zásilku zaslat I jiným způsobem a to na naší adresu skladu.

adresa pro vrácení zboží:

Pro Háčkování s.r.o.
T. G. Masaryka 1148
27713 Kostelec nad Labem

ČR

 

V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!

 

Reklamace

Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).

 

 

Poškození zásilky při dopravě 

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@prohackovani.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží. 

 

Reklamační řád

  1. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.

  2. Pokud není uvedeno jinak, záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.

  3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.

  4. V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.

  5. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

  6. Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.

  7. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

  8. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Pro Háčkování s.r.o. provozující e-shop www.prohackovani.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.

  9. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.

  10. Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem (možnost vytisknout z reklamačního systému, kde registrujete reklamace nebo vrácení zboží) a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na adresu:   Pro Háčkování s. r. o., T. G. Masaryka 1148, 277 13 Kostelec nad Labem, ČR.

 

24.8.2020